Met AccountGenie is opzeggen zo geregeld

Online, snel en zonder zorgen alles opzeggen.

Loading...

Bedrijfs- en opzeginformatie

Telenet / Telenet bvba online opzeggen

Als toonaangevende aanbieder van entertainment- en telecommunicatiediensten in België is Telenet steeds op zoek naar de ideale beleving in de digitale wereld voor al zijn klanten.

Telenet opzeggen Online account of profiel en Lidmaatschap of abonnement

Telenet / Telenet bvba



toegevoegd: 2018-11-19 19:52:24 , gewijzigd: 2024-05-22 16:01:58

Laat het aan AccountGenie over

Hulp nodig met het opzeggen van on- en offline abonnementen, lidmaatschappen, accounts, profielen, klantenkaarten of nieuwsbrieven? Met AccountGenie kun je alles vinden over het opzeggen van abonnementen, beëindigen van accounts, stopzetten van donaties tot het wijzigen van adressen.

Met AccountGenie wordt het eenvoudig om snel en efficiënt afscheid te nemen van diensten die je niet langer nodig hebt. Wij bieden duidelijke stappen, handige tips en actuele informatie, zodat jij zonder gedoe kunt opzeggen wat je wilt. Of het nu gaat om streamingdiensten, sportschoolabonnementen, tijdschriftabonnementen of goede doelen, AccountGenie helpt je om het proces soepel en stressvrij te laten verlopen.

Regel de opzegging zelf

Heb je een abonnement op Telenet, maar wil je je lidmaatschap opzeggen? Je kunt je abonnement van Telenet opzeggen door de opzegbrief te sturen, telefonisch of online. Of laat onze AccountGenie opzeggingsdienst voor je Telenet opzeggen of stopzetten.

Voor het opzeggen van je Telenet abonnement zijn er verschillende opties.

Telefonisch via 0800-66350 op maandag tot vrijdag van 8:00 uur tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 17.30 uur. Opzeggen kan ook via het volgende webformulier: je Telenet-diensten opzeggen.

Opzeggen van Telenet is ook mogelijk via Easy Switch. Kijk voor meer informatie op Easy Switch of vind je Easy Switch ID.

Per post kan het worden gezonden aan: Telenet Klantendienst, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen (B).

Goed om te weten: Je kan je contract beëindigen wanneer je wilt. Ze brengen je opzegging binnen 2 werkdagen in orde. Enkele aandachtspunten daarbij:

Huur je een Digibox of Digicorder?

Aan het einde van je Telenet TV-abonnement lever je je decoder in goede staat (samen met alle accessoires) in bij een Telenet-winkelpunt.

Lever je je decoder niet of te laat in? Dan rekenen ze een restwaarde aan. Zodra je je toestel dan binnenbrengt, krijg je het bedrag terug via je (eind)aanrekening.

Huur je een netwerk-booster?

Telenet vraagt je om je toestellen binnen te brengen naar een Telenet-winkelpunt in je buurt. Ze moeten in goede staat en met met eventuele accessoires zoals stroomkabel en adapter worden teruggebracht.

Kan je je toestellen niet inleveren voor Telenet de volgende aanrekening opmaakt? Dan rekenen ze een vergoeding aan voor het toestel. Die bedraagt maximaal € 99,00 per netwerkuitbreider. Zodra je de toestellen inlevert (zonder schade), krijg je de vergoeding terug via je aanrekening.

Een Telenet e-mailadres of -webruimte?
Je kan je e-mailadres en -webruimte (users.telenet.be) nog gebruiken tot 18 maanden na de stopzetting van je internetabonnement. Lees alles in detail hierover.

Alles over je aanrekening/slotrekening:

Het kan dat je ondertussen nog een maandelijkse of jaarlijkse aanrekening krijgt. Betaal die zeker nog. Maximaal 30 dagen na verwerking van je opzeg krijg je een slotaanrekening met een afrekening, waaruit een eventueel tegoed kan blijken. Heb je een afbetalingsplan? Houd er rekening mee dat je bij opzeggen het volledige verschuldigde bedrag in 1 keer zal moeten betalen.


Heb je een pakket (WIGO, Whop of Whoppa)? Dan geniet je van een combinatievoordeel. Als je één dienst opzegt uit je pakket (bv. internet), verlies je dat combinatievoordeel. Je behoudt dan de aparte abonnementen per dienst. Een voorbeeld: je hebt WIGO en zegt alleen internet en Telenet TV op. Dan behoud je vaste telefonie en mobiel. Je abonnementen worden losgekoppeld in een FreePhone Europe- en King-abonnement.

Toestel gekocht via Telenet (via gespreid betalen / elke maand een vast bedrag?)

Als je al je abonnementen opzegt, blijft je contract voor gespreid betalen lopen. Je blijft er dus maandelijks voor betalen, tot je toestel volledig is afbetaald. Bekijk je contracten via het blauwe kaartje onderaan.

Krijg je toestelkorting op je toestel?

Kocht je bijvoorbeeld een smartphone, MacBook of iPad tegen een voordeliger tarief bij je abonnement? En zeg je dat abonnement op voor het einde van je contract? Dan betaal je nog een restwaarde van je toestelkorting, zoals aangegeven op de restwaardetabel die je ontving bij de aankoop van je toestel.

Het is AccountGenie.nl niet bekend of er voor het opzeggen na een overlijden een andere procedure geldt.

Heb je behoefte aan het het veiligstellen van bv. de WhatsApp-chats, wil je beschikken over dierbare of noodzakelijke data vanaf een mobiele telefoon en weet je de toestelcode niet of is de telefoon fysiek defect, kijk dan voor aanvullende mogelijkheden op Digitale Nazorg.

Wij hebben alles overzichtelijk bij elkaar gezocht voor je opzegging maar… Zie je er na een verhuizing of emigeren tegenop om zelf steeds weer hetzelfde verhaal tegen grote en kleine (internationale) bedrijven te moeten vertellen, dit te e-mailen of per brief te laten weten over opzegging van lidmaatschap, abonnement of account? Laat AccountGenie je helpen alles op te zeggen in een keer.

AccountGenie helpt met je vragen

  • Hoe kan ik online account of profiel Telenet opzeggen
  • Telenet online account of profiel stoppen
  • Hoe kan ik lidmaatschap of abonnement Telenet opzeggen
  • Telenet lidmaatschap of abonnement stoppen

Wat onze klanten vinden van AccountGenie opzegservice

Meest recent toegevoegde bedrijven

Snel en direct opzeggen.
Niet in deze lijst?

Opzeggen binnen enkele minuten

Opzeggen in 3 stappen met AccountGenie

1

Zoek

Zoek de gewenste bedrijven op die je wilt opzeggen. Voeg ze toe aan je opzeglijst zodat je ze in 1 keer kan opzeggen.

2

Vul in

Vul het digitale opzegformulier zorgvuldig in. Zorg ervoor dat de gegevens kloppen en duidelijk zijn ingevuld.

3

Verwerken

Na de betaling zijn wij aan zet. AccountGenie gaat er voor zorgen dat jouw gewenste opzeggingen opgezegd worden.

Met duidelijke informatie en simpele stappen kan je elke organisatie of dienst uit onze lijst opzeggen of account informatie wijzigen. Kom je er niet uit of zie je er tegenop? Dan zijn wij er voor je. Selecteer het bedrijf, organisatie of instelling om op te zeggen zonder opzegbrief.



Eenvoudiger en sneller opzeggen

Iedereen kent het wel. Je begint met opzeggen maar hoe kun je de benodigde informatie vinden om de opzegging te regelen? Elke bedrijf heeft een andere opzegprocedure, elke website is anders. Je zoektocht naar een opzegprocess kan gemiddeld 30 minuten duren per account om de juiste contactgegevens en opzegprocedure te vinden.

Vaak moet je een opzegbrief naar een bedrijf versturen per post. De opzegbrief moet veel informatie bevatten, je moet deze afdrukken, naar de post brengen. Het kost je veel tijd. Kan dit niet makkelijker, sneller en eenvoudiger?

Hoe werkt de opzegdienst AccountGenie?

AccountGenie heeft een digitale portal ontwikkeld om snel, eenvoudig en zonder opzegbrief accounts, abonnement en lidmaatschappen op te zeggen voor meer dan 3000 bedrijven en organisaties. We bieden waar mogelijk een overzichtelijk overzicht van de opzegprocedures, geheel gratis.

Het maken van een opzegbrief is met AccountGenie overbodig. Opzeggen zonder registratie en direct te gebruiken. Binnen 3 minuten ben je klaar en verwerken wij jouw opzegging.

Start direct met je opzeggingen!

Je zoekt naar een bedrijfsnaam, website van het bedrijf, krant, tijdschrift, lidmaatschap of webshop in onze zoekbalk bovenaan de pagina. Voeg één of zelfs meerdere bedrijven toe aan je opzeglijst. Bekijk je opzeglijst door rechtsboven op het winkelmandje te klikken.

Staan ze er allemaal in? Vul dan het opzegformulier volledig in en wij zullen de opzeggingen voor je regelen!